Sunday 10 June 2012

cuti yang tak berapa nak cuti sangat :')

salam semua , da lame kan aku tak update blog aku niew . 
erm , aku bukan pew tak tahu nak tulis pew at sini :DD
but now , aku ada story nak story at kowg semua :)

bermulalah al-kisahhh ....

bermula dengan cite yang sedih dulu . heeee , tak dew lorh . 
walaupun aku ada ase kecewa sikit . tapy tak pew lorh kan ,aku redha sebab aku tak nak orang yang aku sayang sedih tngok aku . 
kalau ikut kan haty aku niew . memang aku nak menangis jep , bila dapat tahu perkara yang aku nak wat tapy tak dew rezeki nak buat  . 
biar lorh aku dengan die jep lorh tahu ape yang aku lalui . 
hahaha. mesti korang polak kan. sebab aku kata nak story at korang kan tapy tak cakap pown . hahaha . :DD
cowie beb , aku nak jage hati semua orang :')


yang niew baru start cite yang aku nak story at korang semua .
macam niew citenyew . aku dapat jmpe buah aty aku ! hahaha .
tu jep aku nak cakap sebenarnya . hahaha . 
tak dew lorh . bukan yang tu jep tapi yang paling aku suka adalah aku dapat snap pic die banyak sangat . hahaha . tu bab yang paling aku suka sangat2 . korang nak tngok pic die ! :DDD

niew die !! 









nama die muhammad rafiq rashid ! : D
















dekat sengkang !







  




mesej dengan awek ea ! hee














malu2 tapy mahu ! :D












akhirnya poseng jugak kan !! hahaha 














 keriangan tanpa batas !!












nset sape tu ? macam kenal jep :DD














 penat tnggu mmber aku niew !
ner niew ? kata nak sampai da ! ishh ..















comel tak saya ! hahaha . 













name saya ropek ! hahaha *ape kene-mengena lansung* HUUU

















 ambik lorh gambar saya ! 
saya kan modal tak berbayar awak !
hahahaha :DDD














tayar bocor lorh pulak ! tape2 kita poseng dulu ea !
hahaha :DDD













saya da penat lorh jadi modal awak ! :)













pic tak bawah niew semuanya spontan ! :DDD 









sakit pulak hati kita niew ! :DD







kebun mane ntah ! heeee







saya demam lorh tak larat lorh :)







rehat sebentar dengan horlick ! :DDD


















hensem kan saya ! :DDD















muka budak tacing !!

















suka sangat ambik pic orang senyap2 ! hahaha




















sampai hati ayg buat bie mnangis kan ! heeeee













panas betul lorh hati kita nie!















suka ea dapat makan KCF !
















muka cover yup kan kow bie ! hahaha :DD














mai secawan !
















muka jep garang tapy bila nak marah orang tak boleh ! aptb ;DDD

















kow ingat kow comel kew ? !! hahaha :DD


















weuk  !!! :p


















muka sedih sebab lepas niew kita berjauhan balik :')










macam ner ? die tak kacak pown macam bf2 korang . hahaha . tapy die selalu ada dekat dengan aku . selalu bagi semangat dekat aku . sebab tu lorh aku sayang sangat2 dekat dier niew . kan kan apek ! dari seorang kawan menjadi boyfriend aku . insyallah , law ada jodoh jady laki aku . hehehehe .*gatal kan kow aju* hee .

ok lorh , tak lupe jugak dekat kawan2 die yang sanggup teman kan korang kuar dengan overnite ! 
terutama din n awek diew ! sape ntah awek diew ! hahaha .
dan yang lain2 ea , cowie aku tak tahu lorh name korang semua :)
lain kali kita lepak lagi ea :)






pic awek din dengan din :)









alolo . jauh2 pulak ! malu lorh tu  :)

















macam niew lorh baru sweet ! hahaha :DD













 

mesti korang pelik kan . nape pic aku tak dew kan . memei lorh nyew . aku yang snap pic dorang niew . memei lorh tak dew nyew :)
hahahaha , aku memei tak suka snap pic aku . aku suka snap pic orang jep . so sape2 yang nak aku tolong snap pic . mintak jep tolong dekat aku ea . aku bagi free tanpa berbayar :)
hahahaha :DD 








terima kasig korang ! semoga kita berjumpa lagi :)
tak pown korang pulak datang KL pulak . nanti aku bawa kow g jelajah KL yer . hahaha :DD


No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen yer :DD