Monday 18 June 2012

tasawwur crew dihatiku :DD




alhamdulillah , semua berjalan dengan lancar ! ok , mnggu niew aku nak cerita pulak pasal group aku pulak ! kalau rajin bace lorh n kalau rajin nak komen , komen jep lorh . :DD


 aku rasa best sangat bila dapat berjumpa dengan kawan2 sekolah aku walaupun ada jugak yang tak datang pergi kan . tapy tak pew aku faham masing2 da belajar n kerja kan . tapi lain kali korang tak leh tak pergi ea . walaupun sekejap jep jumpe korang hanya beberapa jam jep tapi bagi aku brmakne sangat2 . 
sekurang2 terubat jugak rindu aku kat mmber2 aku niew :)
 terima kasih korang semua . aku terharu sangat bila ada sorang niew antar mesej aku cakap benda yang aku tak sangke . (tq *****)
sape da tahu diam ea . bila aku bace jep mesej tu aku ngis kowt . korang pown tahu kan aku niew susah nak ngis kan . hahaha . ok lorh aku nak korang bace niew . khas untuk kowg semua :)


untuk tatapan korang semua :)



 sebelum berangkat ke sungai congkak !

 






sekian lama tak jmpe budak niew !
akhirnya dapat jugak jmpe kow kan aien :) 










sementare tunggu dorang yang lambat tu , kita tido dulu :)
suka2 jep kan kow nak baring2 lak kan . 
bukan nak masuk "bilik kita" . hahaha :DDD 


















mane lorh pergi dorang yang lambat niew ?
aku tak sabar niew nak pergi andy niew !
 









bos da alik kerje ! ape lagi salam lorh ayah aku tu :) korang kan rindu dengan ayah aku (Wak Gani)













zairen dan daus !

smileeeeeee !!!!!!





 10 tahun akan datang zairen akan guna kereta ??




honda CRV kowt ! HEE




semasa dalam perjalanan ke sungai congkak !
   









jauh betul ketinggalan !! mane yang lain ??
aku bawa laju sangat kew ?? =,='











 





apabila aku dapat motor ! aku tak ingat dunia . :D








 



 isi minyak dulu bagi penuh , nanti kita pergi jalan2 ea :)
















sampai sudah !

kalau nak tahu kan , baru jep nak sampai tak sini . ada orang exciden ! baru nak sampai boleh lak exciden ! atoiyai .
aptb kan . sape lorh orang tu ??!! lalalala *nasib luke sikit jep* kan ayap . suka kan kow motor aku exciden kan ! 
heee :DDD
 




muka tak sabar nak terjun ! heeee















muka macam nak makan orang kan kow ayap ! heee
terima kasih kerana datang walaupun kow tak beberapa 
sihat sangat . aku doakan kow cepat sembuh yer :)









 


mula2 kita rendam kaki dulu yer! pastu baru boleh andy .
sebab air kat sungai niew sejuk lorh :)

















takkan duduk atas batu kowt !
ape lagi andy lorh :DD




















tu lorh sape suruh duduk jep atas batu tu !
kan da kena baling ! hahaha :DD
keriangan tanpa batas !!


















muka pasrah bila kene baling !
hahaha . amin2 . :DDD




muka kesejukan ! heeee :)



selesai mandi sudah !!






jangan balik dulu lorh .
kita makan kek dulu ok ! 
lepas tu kita alik ea :)












PERJUMPAAN TASAWWUR CREW 
( 2012 )
terbaik !!!






  



kalau tak dew lilin !
kita boleh ganti dengan rokok .
hahaha *jgn tiru aksi niew* :DD












walaupun tak dapat mandi. tapi ct sanggup datang bawa kek untuk tasawwur crew :)
TERIMA KASIH CT :)
 jemput makan semua :D











jom lorh balik !!!
aku penat niew , tak rehat ag auw . heeee












relax lu der ! 
kita nak motor bukan naik keta lorh !! hahaha :DD

 











 kow boleh lorh relax , motor double R kowt. aku niew LC jep . hahaha .










aku gerak dulu !
bubye ! :DDD



selamat tinggal sungai congkak ! nanti kami datang untuk reunion yang seterusnya :)



macam ner ? ok tak reunion kami . sape yang tak datang tu rugi kan . tapi takpe lain kali kita wat reunion ag . aku nak pasti kan semua pergi . sebab aku kecewa tak dapat jmpe kawan2 aku yang bernama :

- syafika - shasha -
- along - khatijah - 
- alisa - atika -
- atin - ardiman -
- alang - azrie -
- ismail - che - mamat -
 
kalau korang ada mesti lagi meriah kan .
nanti ktorang nak wat reunion ag , pasti kan korang mintak cuti ea kalau yang kerja . dan mintak kelas tangguh law yang belajar .
sedangkan korang boleh , mesti korang boleh kan(yang ada name tak atas tu) takkan tak boleh . :)kan kan . bukan selalu pown kita dapat jmpe kan . time2 macam niew lorh kita dapat jmpe .
kalau tak memang susah lorh kan nak jmpe :)

*moge2 korang tak terasa pew yang aku cakap niew* ok :)
*aku mintak maaf kalau kata2 aku niew wat korang sakit aty*



terima kasih semua yang telah menjayakan reunion niew !
aku rindu dekat korang semua :)


I LOVE TASAWWUR CREW !!
 




No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen yer :DD