Saturday 26 May 2012

PROGRAM RELA (PART 3)

hah ! nampaknye saya da ada pembaca yang setia sanggup tnggu penulisan saya niew .
hahaha . da macam artis lorh pulak kan . hahaha . aptb :)
mula2 sekali saya mntak maaf ea sebab late update cite niew .
saya sangat2 lorh bz n tak dew mood nak update :DD

ok lorh saya nak cite pew yang terjadi ape hari ke tiga ktorg at sane .
tak sabar betul nak taip pasal hari ke tiga niew . :DD
 bukan pew ada kenangan terindah untuk ANGGUN AMANI . kan kan plantun 3 ! heeeeee .

macam biase lorh kan pagi kawad skit , pastu makan . tapi hari ke tiga niew .
ktorg banyak masa dalam dorm jep . start hari ke-3 niew kowg da mula JATUH CINTA dengan pasukan rela niew . nak tahu pew sebab nyew . hahaha . sebab lepas solat zohor tu , kowg g masuk hutan . best sangat kan . hahaha . kita dapat kenal macam kayu at hutan tu . best gile . kow nak tahu tak tengah syok2 jalan2 at hutan niew .
tibe2 kan kowg terdengar suare !! pergh !! kow nak tahu suare pew? hahaha . suare orang ! nak tahu macam ner ? ADUH !!! hahaha , ada budak jatuh lorh , tpy kowg tak nampak pown sape . tibe2 jep dengar suare die at bawah . LORH ANGGUN AMANI jatuh ! hahahaha .kowg gelak jep spnjang jalan tu . pastu kowg rehat jep nak tnggu plantun yg at hutan tu . pew ag kje ktorg niew . bergambar lorh :) hahahaha .




tu yang baju oren tu lorh , yg terjatuh tu ! hahaha


tngah2 rehat nyew , smpat ag bergurau . nak tahu pew yg nerlaku . nak tahu tak si ain(kpale geng nak balik tu), leh panggil Tuan KARIM popeye gile lorh wei . berani gile die , pastu TUAN KARIM kejar die . hahaha . kalang kabut si ain tu lari . hahaha .
sengal dowh ain niew .


 pastu sambung abiskan perjalanan kowang . jalan punya jalan tahu2 jep da samapai taman rekreasi SUNGAI UDANG . pastu si papa pejal n arch  nak bergambar ! niew lorh pic2 dowg !









papa pejal kata ad kenangan at sini . :)







keriangan tanpa batas ! hahaha :DD





sukanya bila die ceria !! hahaha :DD









ok lorh . saya da tak tahu nak cakap pew ag ! saya tinggalkan blog niew ngn pic niew ! :)










taklimat sebelum masuk hutan :)







dak unisel mmg gila gambar ! :p





rehat sebenar ! hahaha :)





jom ! ke destina yg terusnya :)





walaupun penat tapy kami ase sangat puas peneroka alam semulajadi :)











sekian terima kasih ! sape yang sudi untuk komen tinggal lorh kan komen anda . :) bagi yang nak follow saya . follow nyew lorh .
papai . moge2 kowg semua puas aty dengan penulisan aku niew :)

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen yer :DD