Saturday 5 May 2012

Da masuk sem 3 :DD

salam semua :DDD

semua sihat tak ?? aku harap kowg semua sihat2 jep ea . aku sihat alhamdulillah . mcm ner cuti kowg semua ?? ADA BEST !!! hahaha .
yang dapat brcuti tu UNTUNG LORH kan !! aku niew langsung tak g ner2 pown .
dok kje jep , tolong ayah saya niage . yer lorh , mak ayah kite da bnyk brjsa untuk kita . so cuti-cuti mcm niew lorh kena lorh tolong dowg . lagipown bukan selalu pown kan :)) dengan berkat saya menolong ayah saya !! saya dapat nset baru daripada pakcik saya !! terima kasih PAMAN TO . sayang paman :DD hahahaha :DDDDD
 

Alhamdulillah , aku da smpai unisel semalam dengan selamat . lawpown ayah saya bawa laju semalam . pew takut gile aku tngok ayah aku bawak keta laju2 .mana tak nyew alik dari warung pkol 12 , tak sempat nak rehat nak kena hantar aku at UNISEL . *cowie ayh aju susah kan ayh* :)

semalam alik unisel terus jumpe amani !! pergghhh !!! rindu gile kowt at die . 
da jmpe amani kan , biase lorh kan ada jep lorh cerita die nak cite at aku .
yer lorh kan , aku niew kan tmpat dia MENGADU nasib . HAHAHA .
dia mengadu at aku ' ada org buli die ngn zila ' (mngkin kowg tak tahu kan sape ZILA) nnti aku kenal kan ea . :)
syok2 cite datang pulak minah niew !! HUSNA !!! husna niew pulak kawan aku . aku selalu lepak uma die , yer lorh aku kan dok sorang jep at bilik jep takde teman !! bosannnnnnn :(

yang tudung biru tu lorh HUSNA :DD

yang bawah niew pulak !! ZILA yg belah kiri tu :) comey kan :DD



rupe2nya die baru alik date ngn kkssih aty die . UNTUNG LORH KAN dating at KS (Kuala Selangor) hahaha :DDD cowie husna !! tapi semalam kow chentik lorh bak kata amani " tdung kow chentik lorh na !! TUDUNG JEP EA !! " hahaha . tak leh belah lorh kow niew amani . !! k lorh tu jep yang aku nak tulis ari niew . kepada pembaca blog saya niew . doakan aku dan kawan selamat pergi dan selamat balik ea , sebab besok kami akan pergi kem at SNGAI UDANG,MELAKA . untuk hari belia kowt . :))
nanti kan saat2 indah bersama kami di sungai udang nanti ea :DD

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen yer :DD