Saturday 13 April 2013

KERJA GILE YANG PALING PUAS !

Assalamulaikum dan selamat sejahtera semua. Korang ape kabar?? Lama gila kan aku tak update blog nie. Kowag semua ape macam?? Ok tak? Sebenarnya tak tau nak tulis ape. Tapi oleh kerana jari jemari aku nie gatal sangt nak menaip so aku layan kan jep lorh. Hahahaha. 

Lagipun aku ada benda nak kongsi dengan korang semua.  Macam korang tahu kan aku nie suka menangkap gambar. Kan kan kan. sape tak thu tu, dia bukan kwan aku! Hahaha. *gurau jep. Yer! Mmg hobi aku nie suka tangkap gambar orang. Oleh kerana housemate baru aku nie gile bergambar, aku ajak dorang semua berphotoshoot! Hahahaha.

Pada mulanya ktorg main make up, lepas main make up! Tibe-tibe jep tertimbul perasaan nak berphotoshoot, hahaha. Tanpa membuang masa aku dan budak2 rumah cari keta sewa dan pergi ke SHAH ALAM. Hahahaha. Aku dan budak rumah memang suka buat kerja gile. Tapi nak buat keje tu kene lorh tngok keadaan kalau duit takde maknenya tak berjalan lorh keje gile kita orang. Hahahaha. Okayyy lorh aku malas nak menaip bnyak2 nie!

Nie lorh jadinya bila da bosan sangat ! 

bermula dengan main make up !
Berposing sikit dulu !




Makin lame makin best pulak !
Opppsssss !
Nama saya Syud ! 

Makin lame makin best pulak berphotoshoot nie kan! Aku dan Dak rumah pun mula masuk air! Dan telah lahir  idea untuk berphotoshoot malam-malam buta nie ! Hahahaha . Kalau korang nak tahu masa nie,waktu menunjukkan pkul 12 malam. Hahaha, gile kan. Pastu kita orang terus pergi Shah Alam. Nak tngok pic yang lain tak ? Jom tngok ! *kepada yang mmerlukan model boleh lorh hubungi aku ! Email jep aku julaihaizuran@gmail.com

JOM SAMBUNG TENGOK PIC !!


                  











                      





make up retis !! heee






                                   
                                                                                                      





Walaupun pic-pic nie simple jep ! Tapi ianya memberi kepuasan dekat aku. Semoge idea gile nie selalu datang tiap-tiap hari! Hahaha. Macam mane? Cantik tak model2 aku, cantikkan ! Aku tahu semua. Aku harap satu hari nanti aku akan melanjutkan belajar dalam bidang media nie! Amminnn , Korang doakan aku yer. Okayyy lorh nie sahaja untuk entri kali ini. ASSALAMULAIKUM SEMUA :)

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen yer :DD