Monday 4 March 2013

Hari Keluarga HAJI SALLEH . (13.11.2012)

Assalamulaikum dan salam sejahtera semua ..

Korang apa khabar ? Aku tahu korang semua sihat Alhamdulillah kan , kalau yang tak sihat tu jangan lupe makan ubut ok . Lama aku tak update blog ni , aku bukan tak nak update blog ni tapi sibuk sesangat kat UNISEL . Memang selalu macam nie kalau tiap kali masuk sem baru biasalah kan macam nak buatkan . Aku harap korang semua faham keadaan aku . HEEEE . Kepada PAK LANG , terima kasih ingatkan kisah HARI KELUARGA HAJI SALLEH , Aju hampir lupa . Ok lah bebel jep yang banyakkan tapi tak update pun .  HAHAHAHA



ALKISAH ..
Program ni sebenarnya dibuat untuk mengeratkan silaturahim antara sedara-sedara aku . Mungkin korang pun pernah buat juga dan maybe ada yang tak pernah tahu . Program ni sangat sihat untuk kita semua , selagi mengeratkan silaturahim ianya juga baik untuk benda yang berfaedah untuk kita kerana dapat meluangkan masa bersama keluarga yang tersayang . Dari situ juga kita dapat melahirkan anak-anak yang cerdas dan aktif bersukan . BERSUKAN ?? Yer !! Sukan adalah segalanya dalam program nie . 


JOM IKUTI PROGRAM YANG ADA PADA 
HARI KELUARGA HAJI SALLEH ....



Di rasmikan oleh Encik MOHD NOR (tok nor) dan
Encik MARZUKI  (tok cu )

Keriangan berganda



Cenderahati dari Pengerusi Hari Keluarga Haji Salleh



























Selepas dirasmi oleh Tok Cu dan Tok Nor , bermulalah program HARI KELUARGA HAJI SALLEH . Aktiviti ini dimulakan dengan senaman untuk memanaskan badan supaya tidak berlaku sesuatu yang tidak diingini . Selepas senaman memanaskan badan , aktiviti bermula dengan aktiviti untuk kanak-kanak . Nak tahu apa sukaneka yang dijalankan oleh kami ?? tngok kat bawah ni. Semoga anda akan tertarik dengan gambar yang telah aku sediakan .



Kanak-kanak yang berumur 2 tahun hngga 5 tahun .

Amboi2 , sampai masuk dalam baju tu . heeee.

Tengok budak kecik nie , comelkan . :D

Keriangan berganda !!!





















































Macam mana ? Bestkan tengok adik-adik ni bersukan , walaupun permainan ini tidak berapa best tapi di sini program ini dapat menerapkan sikap bekerjasama, tidak mudah berputus asa, mempunyai semangat dalam melakukan sesuatu benda . Dengan ada aktiviti ni, aku merasa juga dapat mendidik kanak-kanak ini supaya bergaul sesama sendiri . kan kan kan . 
Aktiviti yang lain dilakukan oleh kanak-kanak selain ini adalah ! Mesti korang semua tak sabar nak tengok . Ok lorh , aku tahu korang semua tak suka membaca sangat . Semoga terhibur dengan gambar-gambar yang disediakan .





Setiap aktiviti akan demo oleh Acu ! nice acu :D
Semangat sungguh adik-adik ni ! Chaiyok ! heee
Alolo , nape nie menangis lorh . Tengok tu kan da kene pujuk :D


Aktiviti untuk kanak-kanak berumur 7 tahun hingga 12 tahun pulak :DDD

- Masukkan air dalam botol  !!!




Semangat betul adik-adik nie kan  . bagus2 :)

Cepat-cepat sape sampai dulu dia menang :)
Masuk jangan tak masukkan air :DD
















Aktiviti yang kedua untuk kanak-kanak berumur 7 hingga 12 tahun :

- Bawa bola dengan kaki . 




Ok ! semua sedia ok .


Amboi2 , comel pulak gmbar adik kita (marwan) 

Muka main peranan ! hahaha
Alamak ! jatuh pulak :D










Ok lorh , jari-jemari kita pun sudah penat menaip ! heee , nanti kalau kita ada masa kita smbung lagi . sorry kalau blog nie membuat anda bosan . Jika kata-kata saya menyakitkan anda semua , saya mntak maaf sangat2 kerana saya tidak berniat untuk menykitkan hati kalian .  Saya akhiri dengan ASSALAMULAIKUM :)


Semoga berpuas hati dengan penulisan saya ini .
Tunggu sambung dari saya yer , sorry buat anda semua tertunggu .
Masa tidak mengizinkan saya untuk update blog ni . 


SEKIAN , TERIMA KASIH 






No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen yer :DD