Thursday 15 March 2012

orang lame dan orang baru dalam hidup aku :))

salam dan selamat sejahtera semua :)) . anda semua sihat ?? saya di sini sihat saje . :DD
sekian lama x alik uma at cheras tu , saya sangat rindu at family aju .
aju nak alik uma tapy keadaan x mengizinkan . aju sedih sangat sebab aju dengar cite kawan aju sejak kecik ada masalah . sorry NANDA AMIRAH . *aku xdpt alik , t aku alik kte kuar same2* rindu at kow !! aku tahu masalah kow lom selesai ag kan . sabar ea . beberape mnggu jep . t kite g karok ngn MAL , APEK , at johor ea :)) *law jdy lorh an* hahaha .
mesti kowg semua tnyew an sape NANDA AMIRAH niew . hahaha . lupe nak knalkn at kowg . 

die lorh NANDA AMIRAH . ( bff aju )
die sangat manje ngn aju . aju n die da macam adq n akaq da . law kuar ngn die . msti diew mngaku aju niew akaq die ! >,<  kowg ad ? xdew kan ! so diam ! hahaha .
 aju selalu abis wit ngn die . kami niew kepale masok air skit . hahaha . law kuar msti kowg karok . aju ada mmber tapy niew lelaki !! XDD die mmber nanda juga :))

apek jeles tngok pic niew !! hahaha :DD

 ok . nama dia azmal kowt . hahaha . aju pown x pasti , heee . sebab aju baru ag kenal . 
dan aju panggil die MAL or AMAL . hee . die niew pown kaki karok gak cm aju gak .
hahaha . best lepak ngn dier niew . first time , aju kuar ngn die waktu jmpe nanda at JJ .
waktu nanda cuti , aju n nanda ajak g JJ . rupa2 nyew nak jmpe mal niew .

mal n nanda niew bila tngok mcm couple tapy bila aju tnyew , ntah !!
xdew lorh . kawan2 jep . kadang2 ase nak tmubuk pown ad . 

owg tanyew elok2 die nak tnyew . hahahaha . aju x thu nak tulis pew ag .
 heee . aju tinggalkan kowg ngn pic2 kowg g DOWNTOWN NINES jep lorh :)
moga anda berpuas aty :)))



sape nak aiskrim ?? hee







alolo . sweet nyew :)) *kwan saje lorh* yke ?? =,=' 





senyum itu satu sedekah :DDD
Smile ^___^






saya sayang NANDA AMIRAH BINTI NURSAL !! XDD












nama saya siti julaiha . yang sebelah itu saya pnggil 
PENDEK !! hahahaha XDD


No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen yer :DD