Sunday 11 March 2012

kisah hidup aku ( j u l a i h a )

yeah2 !! ari niew hujan at unisel . hahaha , rindu nyew nak main hujan . sape nak join aju . 
jom lorh kita main hujan same2 !! aju suka wat kerja2 yang x penah owg nak wat . 
pelik kan !! heeeee . aju pown x tahu lorh nape . 

HAH !!
 
hari niew aju nak cerita pasal kisah hidup aju!!heee

sebenarnya aju sorang yang sangat pemalu , mesti kowg x caye kan !! hahaha . 
tpy mmg pown , aju akan diam law x kenal owg . *tpy bile aju crte at mmber semua x cye*
yer lorh dowg kan da selalu dngan aju , so dowg x perasan lorh an . yang aju niew pendiam .
bunyi macam kelakar jep *mmg kelakar pown* hahaha XDD 
tpy sape yang rapat dengan aju , msti dier da tahu perangai aju . kan kan kan kan .

* zaman sekolah *

cowie lorh kalau kowg bosan bace blog aju niew , sebab aju niew asyik update pasal ZAMAN SEKOLAH jep . hahaha . sebenarnye aq rindu at dak2 sekolah . heee . 
ok lorh sebelom aju merepek !! baik sambung alik ceritenyew . 
waktu sekolah aq ada kawan baik sejak darjah tiga !!

niew diew . jap ea . heeee

*name die noor hafiza mohamed * 
* 26.4.1993 *
*sorang yg suka wat lawak * 
(cowie fiza aq curi pic kow at fb) heee 

 hafiza niew mmber aku sejak kecik cmpai sekarang . aku n die da lame x jmpe sjak die pndah at kepala batas , pulau pinang . aq rindu gile at kow fiza . bila lorh nak jmpew an .
kew kow nak aq trun pulau pinang !! ok x ? hahaha 
aku ingat ag waktu sekolah law die x datang sekolah . aku pown follow die x g sekolah .
yer lorh kan , aq niew kan pendiam lur . law die xdew aku x thu lorh , aku jady pendiam jep .
tapy sejak die pndah tu , baru aku tahu mcm ner nak cari kawan . 
macam sekarang niew , aku niew da xreti malu da . hahahaa XDD
tapy law pown fiza jauh , aku selalu ingat at die . 

terima kasih sebab sudi berkawan dengan aku niew :)) 

pastu aq mula lorh cari kawan baru , tuk jdy peneman baru aq . hahaha .
kowg nak tahu x sape . heeee . die tu mmg rapat sangat ngn aku .
kemana aku g msti die ad . sampai da owg ckp kowg niew lesbian auw .  
gile kow !! kowg ingt aku xdew agama kew hah !! hahaa . 
die lorh kawan rapat kedua aku . 
pic bawah niew lorh *die*


+ NUR SUHANA ABD KHALID +
+ d'lhirkan pd 24.12.1993 +
+ suka brterus terang +

die niew lak , perangai die lain skit . kadang2 skit aty gak . sebab mulut die niew , suka ckp lepas . hahaha . tpy bg aku tu ag bgos dri pd penipu . kan sue . syg kow ketat2 . dan x semua owg leh tahan ngn perangai die . tapy yang penting aku epy ngn die . die sngt mmahami aku .
tapy die pown tinggalkan aku jgak mcm fiza . hahaha . xdew lorh die pindah skolah .
maklumlah fmily die niew , law leh nak anak2 die bljar brdikari . die dapat (sklh teknik)
tapy sedih jugak lorh an , waktu die nak pndah sekolah tu . sedihh sangat !!
yer lorh an , da rapat gile dengan die an . pastu die kne pindah . 
tpy yg pasti aku dngan die masih brkawan sampai skunk .!! tu yg wat aku epy sngt2 .
*tpy kan aku sllu kena tnggl dengan kwan2 aku , nape ea ? * sedihh :(
hahahaha . *jgn sedih2 lorh an* . da2 . kita smbung ag ea .

pastu aku dapat kawan baru ag . name die NUR LIYANA AZMI .
die nie blur skit ! ( cowie yana , jgn mrew ea ) hahaha . kita kan kwan . hahaha 
aku suka lepak ngn die sebab die suka wat muka blur die x kena waktu . heee .
tapy die mmg comel bile wat muka tu =.=' 
tpy muka blur die tu selalu wat aq ketewa smpai x ingt dunia . 
lawpown die blur , die pndai auw . skunk niew ambik cos TESL at KPTM KL . 
hah !! hebat kan die . jgn pndang die sebelah mata auw . kan yana . 

aku sayang kow yana :))


* liyana azmi *

aku suka tngok pic niew . comey sangat2 . kan kan kawan2 . heeee
 tpy masa from 4 n 5 aku x satu kelas ngn die . die pandai sikit dri aku .
erm . tpy mcm rengang sikit lorh dengan die . tpy aku paham . biase lorh an .
* manusia * jgn terasa ea yana . tpy pew2 pown kow tetap kawan rapat aku yg nmber tiga . 
so aku epy sngt dapat kawan dengan kow :)) thankz yana :DD


 masuk from 4 , mcm biase lorh an . aku kan selalu kena tinggal dengan kawan . hahaha . *sedih jep ayat aku* hahaha . pastu aku berkawan rapat pulak ngn dowg niew .


niew group aku waktu sekolah . hahaha . kami bukan gedik pown . tpy sje jep letak name group kami mcm niew . hahaha . yang gedik sorang jep aien !! hahaha . ner kowg g mesti ad berenam . x leh dipisahkan . hahaha . kowg selalu gado , hahaha . biase lorh an . adat dalam berkawan an . law xdew gado2 x best lorh . kan GEWDIK CREW . *sape sokong tunjuk mata shasha* hahaha . jgn mrew sha t kena jual . hahaha . law kowg berenam niew jmpew mmg gelak jep lorh keje kowg . law nak pnteng kelas an , msti enam2 ponteng . niew lorh tabiat kami berenam . hahaha . *sape mngaku die bukan kawan aq* hahahaa .

* name ahli GEWDIK CREW *

- zura or ct - SITI HAZURA - 20.11.1993 -
- aien - QURRATUAIN - 22.9.1993 -
- pika - NOR SYAFIKA- 12.10.1993 -
 - shasha - NUR SHAHIRAH - 1.4.1993 -
- c-tah - SITI MASITAH - 25.12.1993 -

aq sayang at kowg semua !! walaupun kita x bersama tapy aku ingat kat kowg semua . :)) 
terima kasih kowg da lengkap kan hidup aku >.<
  * aku harap kowg akan jady kawan aku selama-lamanya *
* biar jauh dimata , tapy dekat dihati *

6 comments:

  1. tacing sangat bc entri yang nih..aku ta penah tinggalkan ko pon..ko still ade dlam pale akuh..i luv u sayang..:)

    ReplyDelete
  2. bukan tinggal yg tu lorh , tinggalkan sekolah lorh . hahaha . pew lorh . sayang kow jugak XD

    ReplyDelete
  3. huhuhu...aku na gak jumpe ko nnti taw..!:D

    ReplyDelete

komen jangan tak komen yer :DD