Sunday 16 March 2014

Merindui Seorang Insan Yang Bernama EMAK !

KALSHOM MOHD ALI

Engkau seorang ibu yang mendidik aku,
Engkau banyak bersabar melayan kerenah anakmu,
Biarpun pelbagai dugaan yang engkau tempuh meniti hari,
Engkau juga ada tempat aku mengadu kasih.

Wahai ibu,

Aku amat merinduimu,
Seperti engkau kata dahulu,
Aku perlu kuat untuk meneruskan hidup ini,
Walaupun engkau tiada di sisiku ini,
Setiap detik aku mengingatimu.
Semoga engkau bahagia di sisi Illahi.

Wahai ibu,

Dengarlah ritihan anakmu ini,
Aku amat menyayangimu,
Walaupun engkau selalu memarahiku,
Tiada setitik pun aku membenci engkau,
Aku ingin mengatakan bahawa engkaulah INSAN yang PALING BERHARGA,
Dan juga adalah IBU yang paling KUAT menempuh dugaan dunia.


Ikhlas Dari Anakmu, 
SIti Julaiha Murkani


#Al-Fatihah #Puan KALSHOM MOHD ALI

No comments:

Post a Comment

komen jangan tak komen yer :DD